przegląd zerowy przyczepki sam

  • the other side of eden
  • kursy tanca w bydgoszczy
  • miaB3kF3wek k pB3ocka
  • c c rozlozenie zadania na kilka procesow
  • volkswagen rabbit ceny
  • kalendarz do obliczania dni
  • ogrki dziakowe marzenie Wrocaw
  • niedriger Blutdruck
  • medion md 81888
  • Archiwum

     

    Rok w Chinach

    Temat: hak nie wpisany do dowodu
    " />
    ">konrad jesteś pewien, że wystarczy zlikwidować gniazdko i można jeździć z hakiem?
    nie jestem, tak kombinuję - jak nie ma gniazdka to przyczepy i tak nie pociągniesz, więc jest to tylko zaczep do wyrywania z błota

    weź haka i pogadaj z diagnostą, jak będzie - zobaczysz
    powiedz że hak był "od zawsze" a po prostu nie został wpisany na przeglądzie zerowym

    ten hak był już w aucie ? jest wzmianka w papierach importowych ?
    Źródło: suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?t=3385



    Temat: transport quada
    " />witam, jestem szczesliwym posiadaczem przyczepki na dwie maszyny, ladowane poprzecznie w kierunku jazdy, zamiast podlogi jest kratka, rewelacyjne rozwiazanie, pakujesz dwa sprzetu i smigasz gdzie chcesz jednym wozem, najazdy sa dolaczone do przyczepy oczywiscie, tak, ze o ich zabraniu nie trzeba pamietac, sprzyczepke zrobilem SAM (ktos ja zrobil wg mojego pomyslu) i wcale drogo nie wyszla, przeglad zerowy przeszla i nie ma problemu, kwestia przytwierdzenia "misia" do przyczepy jest bezdyskusyjna, aczkolwiek znam takiego, ktory pod kodiaka wklada europalete, aby sie nie przesuwal w trakcie jazdy , jeszcze zyje. wlasciewie to nic madrego juz nie moge dodac, bo wszystko zostalo powiedziane.
    Źródło: atvpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1480


    Temat: Przyczepy

    to nie znasz przepisów w ogóle, żeby zarejestrować przyczepę samemu zrobioną trzeba wydać ok. 400- 450 zł przegląd zerowy się na to nakłada

    Czy wydatek 400-500 zl i jechaanie z przyczepka na przeglad to jakas skomplikowana sprawa - tak na marginesie to sie orientuje w tych sprawach mozlwe ze teraz sie cos troche zmienilo ale bylem swiadom tego ze nalezy to zrobic

    z tego co pamietam to znajomy konstruowal przyczepki mial jakies tam plany konstrukcyjne, jechal na przeglad nabijanie numerow itp. do wydzialu komunikacji aby zarejestrowac i po jakims czasie wydzial komunikacji wydawal twardy dowod rejestracyjny i taka przyczepke sprzedawal.

    Homologacje daja duzi producenci przyczep ktorzy nie rejestruja przyczepek jako SAM tylko konkretne modele im przypisuja.
    Źródło: biznesforum.pl/viewtopic.php?t=5755


    Temat: budowa przyczepki samochodowej
    Przy przegladzie zerowym trzeba pamietać ,żeby przyczepka miał DMC nie więkdzą niż ma samochód w dowodzie(ja mam tylko 550 w 90 km oplu, a w 23km maluchu miałem 500 :lol: )
    Czasem policja lubi sie o to czepiać

    Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=23406


    Temat: mocowanie tłumika
    " />Ażeby rozwiać jakiekolwiek niepewności i dyskusje w temacie, to ja postanowiłem przy najbliższej nadażającej się okazji, to znaczy przy okazji wyjazdu "za granicę", czyli do stanu Nevada, lub Arizona, przeprowadzić serię "naukowych" testów z tłumikami.
    Tutaj słówko wyjaśnienia. Używanie jakichkolwiek tłumików w Commiefornii jest zabronione bez papiera. Papier jest tylko dla tych, co mogą to używać "z urzędu". Praktycznie jest zerowa szansa, ażeby takiego gościa spotkać. Nie mam zamiaru podpadać, bo tu potrafią wejść razem z drzwiami dobrze przed godziną 6 rano, a ja się lubię wyspać! Natomiast "za granicą" jest legalne używanie tłumików w kal. .22 i w innych większych kalibrach. Oczywiście z kolei trzeba mieć federalną licencję (łatwą do załatwienia...jest to publiczną tajemnicą, jak prosto jest załatwić licencję na tłumik), ale myślę, że znajdę kilku ludzi z takową na ręku i jakieś tam testy być może się przeprowadzi. (A jak się będzie gdzieś głęboko na pustyni, to...... i może coś się "zaimprowizuje" , ale wtedy to będziecie mi musieli wierzyć na słowo, bo raczej "dokumentacji" z oczywistych względów nie będzie to miało. )
    Poza tym, to okazuje się, że ja mam bogate doświadczenia z budową tłumików. Wprawdzie nie do broni palnej....ale zawsze...
    No a było to tak:
    Daaaaaaawno, daaaaawno temu, kiedy nareszcie miałem wystarczającą ilość kasy, ażeby się przesiąść z "drogiej" WSK, na "luksusowego" Urala z milicyjnego demobilu, opętała mnie idea bycia "Harleyowcem". W kąt poszła boczna przyczepka do Urala, w jakimś tam POMie, czy też innym PGR, czy też bazie transportowej, magicznie zniknęło kilka dużych lusterek wstecznych od ciężarówek, jakieś tam duże okrągłe lampy od Ursusa, i tak dalej.....i po jakimś czasie (wszystko pięknie wychromowane w pewnym zakładzie gospodarki państwowej) te piękne gadżety pojawiły się na moim Harleyu rodem z CCCP. Ażeby być "autentycznym", to też udało mi się wyrzucić wkłady tłumiące z tłumików w obu rurach wydechowych. Gang silnika był zaśliczniebisty!
    Był jeden mały problem niestety. Trzeba było raz w roku jechać na przegląd techniczny. Co za problem? Wystarczyło przetrzeć słabe hamulce bardzo lekko pyłem kalafonii. (Niezbyt dużo, ażeby hamulce się nie zakleszczyły, gdy je testowali na rolkach dynamometru).
    No i oczywiście trzeba było powciskać kilka paczek wełny stalowej do rur (takiej wełny od mycia naczyń). Trzeby było tylko uważać, ażeby nie dawać zbyt dużo gazu, ażeby rury tej wełny nie wypluły, bo byłby wtedy przypał! Ale nigdy nie miałem żadnych problemów na przeglądzie z tymi moimi imprwizowanymi tłumikami.
    A propos to (chyba) wtedy jedyna stacja przeglądu dla motocykli w W-wie była na ulicy Wolskiej, tak +/- na wysokości cmentarza wolskiego. Kolejka była zawsze na kilkaset metrów. (Cały dzień wyjęty z życiorysu na t.z.w. przegląd techniczny).
    W sumie idea tłumika jest bardzo prosta: wystarczy dać gazom wystarczającą ilość czasu, ażeby się one mogły rozprężyć przed opuszczeniem rury! Wot i cała tajemnica. Oczywiście można z tego też zrobić "rocket science" i zacząć kombinować z samo-wytłumiającą się interferencją fali, komorami rezonansowymi i innymi fanaberiami....ale wiórki stalowe pracowały jak ta lala!
    Źródło: strzelecka.net/viewtopic.php?t=2402



    Designed by Finerdesign.com