profil socjalny przedmioty

  • przepuklina;przelyku;forum
  • nero 7 overburn
  • telefon komorkowy nokia 6500 slide
  • action
  • klubmanhattan czekanow
  • darowizna samochodu wzor wniosku
  • limfocyty 46.9
  • gry ekstremalne darmowe
  • Moda zakpiaska
  • Archiwum

     

    Rok w Chinach

    Temat: Dlaczego akurat socjologia?
    a ja... jezeli to kogos w ogole obchodzi poszłam na ten kierunek bo chcialam tak juz od poczatku liceum... wlasnie w LP mialam profil socjalny i spodobalo mi sie to, a dodatkowo wiem jak to jest pracowac w sluzbacz spolecznych, mialam okzje podgladac ta prace przez 9 miechow i jest nawet spoko... poza tym socjologia jest nauka humanistyczna a nie jestem mocna z przedmiotow scislych chociaz mamy logike, ale jakos przezyje CHYBA... jak zdam to kolo bo cos nasz pan magister nawala... pozdrowionka
    P.S. ludzie piszcie cos bo widze ciagle jedne i te same osoby, to tak nie moze byc, jak my mamy sie zintegrowac w 20 czy 30 osob gdy na roku jest 150
    Źródło: socjologiauni.fora.pl/a/a,53.html



    Temat: LO czy technikum?
    Ale profile a kierunkowe klasy to dwie różne rzeczy
    bo istnieją licea profilowane, gdzie profile brzmią np: zarządzanie informacją, profil socjalny, etc. oraz licea, które mają klasy, które w teorii i czasem w praktyce mają przygotować uczniów do zdawania konkretnych przedmiotów, żeby dostać się na konkretne studia.

    Ja skończyłam bio-chem-fiza (zwał się ładnie: przyrodniczo-medyczny), jednak mój zestaw nauczycieli był raczej bio-wszystko bez chemii
    Ale w klasie znalazły się osoby, które na pół roku przed maturą decydowały się na zdawanie historii. (zmiana deklaracji w grudniu).
    Źródło: elendili.nazwa.pl/viewtopic.php?t=2786


    Temat: Czy student może uczyć języka obcego po roku 2006???

    Kolejne pytanie: czy po Pedagogice pracy socjalnej i opiekuńczo-wychowawczej mam szansę na naukę jakichś przedmiotów zawodowych, np w liceum profilowanym? Np psychologii czy pedagogiki? Spośród kilkunastu profili liceów profilowanych nie ma takiego, w którym byłby przedmiot pedagogika, czy psychologia. Poza tym licea profilowane będą wygaszane, więc raczej nie wiąż swojej przyszłości z tym typem szkoły.

    W technikach też raczej nie ma takich przedmiotów zawodowych, choć nie znam programu z wszystkich zawodów oczywiście.
    Źródło: 45minut.pl/forum/viewtopic.php?t=1252


    Temat: Studia
    Profil socjalny to troche cos na zasadzie początków ogólnej pedagogiki. Sa przedmioty takie jak człowiek jako jednostka, człowiek w srodowisku czyli jako jednostka w panstwie. To profil tak jak humanistyczny tyle ze w szkole mamy mozliwosc pracy w wolontariacie bo to sie wiąże z profilem. Bardzo żałuję że na to poszłam i każdemu odradzam.

    Co do zaineteresowań to jestem chyba jedyną osobą ktora ma problem w ich określeniu . Mam takie jak kazdy w moim wieku muzyka filmy sprort ale to nijak wiąże sie ze studiami;/

    a co jeśli zdam mature ale słabo albo nie zdam wcale bo z moim szczęściem nigdy nic nie wiadomo ;/ Warto wtedy iść na jakieś studium jest coś ciekawego w Lbl coś na co warto byłoby pojść??
    Źródło: forumksiazki.pl/viewtopic.php?t=13353


    Temat: Hej ;)
    Witam
    Jestem nowa więc wypada się przedstawić.
    Mam na imię Lena i mam 19 lat.
    Aktualnie kończę technikum o profilu zdrowie i przedmioty socjalne na lini pielęgniarka i mieszkam w Norwegi.
    We wrześniu doczekam się swojej pierwszej pociechy i we wrześniu również przestanę być panną
    Myślę, że to tyle na początek.
    Pozdrawiam
    Źródło: scypion.pl/viewtopic.php?t=7286


    Temat: Budynki a zadowolenie
    Piotr, no np. w salach chemicznym każdy uczeń na lekcjach robi doświadczenia. Mamy tyle wyposażenia, że dla każdego starczy. W każdej klasie jest po kilka kompóterów i projektor. W mojej klasie o profilu zdrowie i przedmioty socjalne mamy całe wyposażenie szpitalne i nawet łóżka na których ćwiczymy zajmowanie się pacjentami. Obowiązkowo w kazdej klasie jest tez kran z wodą i mydła, bo norwedzy niezwykle dbają o czystość.
    Źródło: nastolatkowie.eu/viewtopic.php?t=49


    Temat: Przedmioty szkolne
    Moje ulubione to człowiek w środowisku, człowiek jako jednostka i twórcze przeobrażanie świata < chodze do liceum profilowanego-profil socjalny...stąd te przedmioty>:)
    Źródło: forum.opisy-gg.com/index.php?showtopic=373


    Temat: MyHeart
    mam dwa przedmioty( człowiek w środowisku i człowiek jako jednostka), a profil socjalny.
    A ty jaki masz profil w tym technikum?
    Źródło: hwilliams.fora.pl/a/a,237.html


    Temat: Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej.
    Ja w sumie na kursie nie byłam, ale rok byłam tu u mnie w technikum na profilu zdrowie i przedmioty socjalne, a drugi rok na pielęgniarstwie środowiskowym i pierwszą pomoc mieliśmy obowiązkową.
    Źródło: housemd.fora.pl/a/a,7632.html


    Temat: Mlodosc nasza

    Liceum Profilowane, profil socjalny. Choć przyznam, że trochę patologii u nas było.

    A co to za przedmiot?
    Źródło: metalrockforum.fora.pl/a/a,2185.html


    Temat: Wasze ulubione przedmioty...
    wszystkie z mojego profilu medycznego
    a tak najabardziej to anatomia i fizjologia oraz zdrowie i przedmioty socjalne
    Źródło: pogadajznami.pl/viewtopic.php?t=92


    Temat: Szkoła,Edukacja,Studia itd.
    Ja uważam, że w dzisiejszych czasach nie ma miejsca na licea ogólnokształcące, wybaczcie ale jest to równoznaczne z produkcją bezrobotnych. Wiem z własnego doświadczenia, kończąc liceum i wybierając się na studia, byłem pełen optymizmu i trochę z siebie dumny... Studia też szły całkiem sprawnie, gdyby nie to, że uczelnia w ostatniej chwili mnie poinformowała o utracie stypendium i musiałem przerwać naukę. Zaczęło się szukanie pracy... No i tu pojawia się problem, ja miałem w liceum profil socjalny, czyli gówno mi on daje... żadnych perspektyw, a pracy trzeba szukać w ofertach, gdzie ewentualnie wierzysz, że dasz radę się po prostu wszystkiego nauczyć w trakcie. No ale szukaj pracy, gdy każdy pracodawca wymaga doświadczenia... Ten sam problem jest ze studiami, oczywiście wybór kierunku ścisłego gwarantuje może jeszcze jakąś przyszłość... ale humaniści ? dajcie spokój ze studiami na danym kierunku i idźcie lepiej do jakiejś wyższej szkoły zawodowej czy policealnej by wyrobić sobie jakiś zawód, po po studiach humanistycznych będziesz miał takie same perspektywy jak po liceum bez żadnego profilu - czyli masz papierek ale gówno umiesz.
    Poza tym, chciał bym, aby w Polskich szkołach było więcej możliwości zapisania się na jakieś kółka, jak to jest w USA czy Japonii gdzie ludzie po prostu zapisują się do kółek zainteresowań, nie mówiąc, że w USA studenci dobierają sobie takie kierunki jakie im pasują, a nam są narzucane przedmioty... np. ucząc się socjologii na studiach, miałem statystykę - to jest tzw. sitko dla studentów, bo wiadomo, że na taki kierunek zapisali się głównie humaniści, statystyka to czysta matematyka, dla ścisłych umysłów pewnie banalna, ale dla takich jak ja, to jest samobójstwo - ja jakoś zaliczyłem statystykę no ale w tym samym czasie ze względu na w/w sprawę, musiałem przerwać studia. Nie muszę mówić, że kilkadziesiąt osób oblało na tym etapie. Paranoja jednym słowem.
    Źródło: uefa24.ugu.pl/viewtopic.php?t=66


    Temat: Stadion Broni(?)
    Poniżej podaję wybrane punkty ze "SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA"

    2.1. Przedmiot inwestycji.
    W ramach inwestycji zaprojektowano następujące obiekty:
    a) nowa arena lekkoatletyczno – piłkarska zgodna z wymogami IAAF" i Regulaminem
    2
    PZLA - II Klasa międzynarodowa oraz wytycznymi PZPN w tym uchwałą nr XIVI191 z dnia
    28 listopada 2007 roku Zarządu Polskiego Związku Piłki Nożnej w sprawie niektórych
    wymagań technicznych dla lokalizacji i budowy nowych stadionów do gry w piłkę nożną -
    kategoria 1 do 2 (wraz z niezbędnym wyposażeniem).
    b) budynek trybuny "A" z zapleczem sportowym, socjalnym i usługowym oraz
    zadaszoną widownią dla 1875 widzów w tym 10 miejsc dla sędziów i 93 miejsca dla gości
    specjalnych,
    c) budynek trybuny "B" z zapleczem sportowo - lekkoatletycznym i widownią na około
    1966 miejsc siedzących,
    d) jednokondygnacyjny budynek biurowy powiązany z istniejącym budynkiem Hali
    Sportowej. W budynku przewidziano recepcję z hallem i ośmioma pokojami biurowymi
    MOSiR,
    e) otwarty garaż dla 57 samochodów osobowych dla pracowników ośrodka i dla vipów
    o powierzchni 1460m² oraz pomieszczenia magazynowe. Przekrycie garażu stanowi
    jednocześnie główny plac dojściowy z ulicy Narutowicza do trybuny „A”,
    f) pełnowymiarowe trawiaste boisko treningowe do piłki nożnej
    g) boisko wielofunkcyjne o sztucznej nawierzchni 22x40m
    g) ogrodzenia zewnętrzne i wewnętrzne
    h) bramki wejściowe i/lub kołowrotki z punktami kasowymi,
    i) infrastrukturę techniczną, w tym:
    - zjazdy z dróg publicznych (Narutowicza i Chałubińskiego),wewnętrzne place postojowe i
    manewrowe a także ciągi komunikacji pieszej i pieszo jezdnej,
    - uzbrojenie terenu (wod-kan., instalacje drenażowe, nawadniające płytę
    boiska głównego, oświetlenie terenu, boiska treningowego oraz oświetlenie transmisyjne
    płyty głównej boiska piłkarskiego, oświetlenie ewakuacyjne, iluminację obiektów, system
    nagłośnienia, monitoringu i informacji wizualnej oraz tablicę wyników).
    j) wyposażenie lekkoatletyczne stadionu

    2.2.1 Zamawiający wyłącza z zakresu rzeczowego wykonanie :
    1. robót budowlanych i wykończeniowych wykraczających poza stan surowy zamknięty
    poziomu 2 i 3 ( siłownia , sauna , restauracja ) owalnego budynku zlokalizowanego w
    szczycie trybuny „A” ,
    2. instalacji klimatyzacyjnych i kurtyn elektrycznych trybuny „A” ,
    3. aluminiowego systemu fasadowego trybuny „A” (w celu zabezpieczenia ciągów
    komunikacyjnych należy wykonać balustrady tarasowe ) ,
    4. wykonanie trybuny ,,B”,
    5. robót budowlanych i instalacyjnych powyżej poziomu stropu nad garażem budynku
    administracyjnego , za wyjątkiem dwóch kas biletowych ,
    6. boiska treningowego i sztucznego (wraz z instalacjami odwodnienia i nawodnienia) ,
    7. oświetlenia płyty boiska ,
    8. części ogrodzenia , kanalizacji deszczowej, oświetlenia terenu oraz wewnętrznych
    ciągów komunikacyjnych przedstawionych graficznie na rysunkach dokumentacji ,
    9. kanalizacji teletechnicznej (Uwaga : wyłączenie nie obejmuje kanalizacji pod
    planowanymi do wykonania ciągami pieszo-jezdnymi, oraz znajdującej się na arenie lekkoatletycznej i boisku głównym ) ,
    10. sygnalizacji pożarowej i DSO (Uwaga : wyłączenie nie obejmuje zakresu
    niezbędnego dla spełnienia warunków wynikających z przepisów p.poż. dla elementów stanowiących przedmiot zamówienia. ),
    11. instalacji okablowania strukturalnego, (Uwaga : wyłączenie nie obejmuje zakresu
    instalacji niezbędnej do organizacji i obsługi imprez sportowych. ),
    12. instalacji nagłośnienia i systemu monitoringu CCTV ,
    13. dostawy i montażu tablicy świetlnej ,
    14. wykonanie murawy na płycie boiska naturalną nawierzchnią trawiastą.

    2.2.2 Zamawiający wskazuje następujące zmiany materiałowe :
    1. zamiana stolarki aluminiowej na PCV
    2. zamiana wełny mineralnej na styropian i bloczków Amer Blok na okładziny z płytek klinkierowych (dotyczy elewacji)
    3. zamiana tynków silikatowych na mineralne
    4. zamiana balustrad od strony boiska z projektowanych na balustrady z profili stalowych wypełnione siatkami , malowane proszkowo
    5. zamiana instalacji PEX na PP
    6. zamiana bezdotykowych baterii umywalkowych, paneli prysznicowych, spłuczek do pisuarów na dotykowe
    7. zamiana płyt granitowych na placu wejściowym na płyty lub kostkę betonową.

    Pełny tekst: http://mosir.radom.pl/userfiles/common/contents/File/stadion_siwz.pdf tutajpoczkategori
    Źródło: ultrasbroniarze.fora.pl/a/a,544.html


    Temat: ścieżki specjalizacyjne
    Ścieżki specjalizacyjne

    I. Edukacja dla demokracji.
    Kierownik ścieżki - prof. dr hab. Krzysztof Kiciński

    Na profil ścieżki składa się przede wszystkim wiedza z zakresu socjologii stosunków politycznych, socjologii władzy, nauk politycznych, aksjologii i historii idei. Jest to wiedza zorientowana zarówno na zagadnienia ogólnoteoretyczne podejmowane w ramach poszczególnych dyscyplin, jak i związanych z implementacją w Polsce ustroju demokratycznego i gospodarki rynkowej.
    Studiujący w ramach ścieżki zapoznają się również z technikami oddziaływania na zbiorowość i kształtowania w ludziach określonych umiejętności, zwłaszcza umiejętności niezbędnych dla funkcjonowania w systemie demokratycznym i w demokratycznym państwie, takich jak np. zdolność organizowania się w samorząd, wyłaniania władz, przeprowadzania lub uczestniczenia w wyborach, rozwiązywania konfliktów wewnątrz grupowych itp.


    II. Polityka społeczna.
    Kierownik ścieżki - dr hab. Józefina Hrynkiewicz, prof. UW

    Celem kształcenia w ramach specjalizacji "Polityka społeczna" jest przygotowanie absolwentów do pracy w instytucjach państwowych, samorządowych i niepaństwowych realizujących szeroko rozumiane funkcje społeczne państwa w dziedzinie zatrudnienia, edukacji, ubezpieczeń i pomocy społecznej. Przekazywana wiedza ma również służyć przygotowaniu słuchaczy do współdziałania z podmiotami niepaństwowymi (organizacje, ruchy i inicjatywy obywatelskie) w polityce społecznej.
    Absolwenci kończący ścieżkę „Polityka społeczna” będą przygotowani do pracy w organizacjach realizujących zadania polityki społecznej, takich, jak: urzędy pracy, instytucje ubezpieczeń społecznych, administracja państwowa i samorządowa, instytucje i ośrodki pomocy społecznej, instytucje samopomocy i samoorganizacji społecznej oraz do badań naukowych z zakresu polityki społecznej.


    III. Socjologia małżeństwa i rodziny - specjalista do spraw rodziny.
    Kierownik ścieżki - dr hab. Anna Kwak, prof. UW

    Program ścieżki dostarcza słuchaczowi wiedzy teoretycznej i praktycznej dotyczącej małżeństwa i rodziny. Pozwala na zapoznanie się z interdyscyplinarną wiedzą o współczesnym małżeństwie i rodzinie, obejmuje między innymi podstawowe wiadomości z zakresu przemian, procesów i różnych problemów, które mają lub mogą mieć miejsce w życiu małżeńskim i rodzinnym. W programie zostały również uwzględnione aspekty wiedzy praktycznej( np. elementy diagnostyki, projektowanie pracy z rodziną), co ma pozwolić na przygotowanie do podejmowania bezpośredniej pracy z klientem ( rodziną ) i rozwiązywania problemów rodzinnych, podejmowania działań mających na celu projektowanie rodziny, pomoc i wsparcie rodziny.
    Ścieżka przygotowuje do podjęcia pracy w różnych placówkach - publicznych i pozarządowych - zajmujących się małżeństwem i rodziną, np. w ośrodkach pomocy społecznej, socjalnej, centrach pomocy rodzinie, fundacjach, poradniach, instytutach naukowych.



    IV. Problemy terapii i rozwiązywania konfliktów.
    Kierownik ścieżki - dr Zbigniew Czwartosz


    Program ścieżki ma przygotować słuchaczy do szeroko rozumianej pracy z ludźmi ze szczególnym uwzględnieniem wspomagania rozwiązywania problemów i konfliktów ( w skali mikro - rodzina, a także makro - konflikty społeczne ). Program daje przygotowanie w zakresie:
    - komunikacji interpersonalnej,
    - psychologii konfliktu,
    - teorii i praktyki negocjacji,
    - podstaw teorii i umiejętności terapeutycznych,
    - wspomagania decyzji zespołowych

    V. Problemy uzależnień.
    Kierownik ścieżki - dr hab. Jolanta Rogala-Obłękowska, prof. UW


    Program ścieżki przewiduje zapoznanie słuchaczy z teoriami uzaleznień oraz specyfiką i zasadami diagnozowania uzależnienia od narkotyków, alkoholu, Internetu, a także pracoholizmu i zaburzeń odżywiania. W ramach znajdujących się na ścieżce przedmiotów omawiane będą przyczyny kształtowania się nałogu oraz przedstawione najnowsze badania nad czynnikami ryzyka nałogu ze szczególnym uwzględnieniem uwarunkowań rodzinnych. Dokonany zostanie przegląd systemów terapii uzależnień realizowanych na świecie i w Polsce od społeczności terapeutycznych do terapii substytucyjnej.
    Słuchacze będą mogli poznać różne formy pracy z osobami uzależnionymi w ramach zajęć praktycznych w wybranych ośrodkach terapii uzależnień zarówno prowadzących leczenie ambulatoryjne jak i stacjonarne. Celem tak ułożonego programu jest nie tylko wyposażenie słuchaczy w wiedze teoretyczną, ale także umiejętności pracy z osobami uazależnionymi.



    VI. Antropologia współczesności. Animacja działań lokalnych
    Kierownik ścieżki- dr hab. Barbara Fatyga, prof. UW

    Program ścieżki został tak skonstruowany by na bazie teoretycznej wiedzy antropologicznej rozwijać umiejętności studentów dotyczące samodzielnej refleksji nad kulturą współczesną oraz doskonalić ich umiejętności badawcze. Stąd zróżnicowana forma zajęć: od akademickiego wykładu poprzez konwersatoria do warsztatów i praktyki terenowej. Szczególny nacisk autorzy programu kładą na zajęcia, które pokazują jak łączyć wiedzę teoretyczną z samodzielnymi badaniami kultury, dlatego wiele tzw. ćwiczeń ma charakter warsztatów badawczych.
    Specjalizacja przewidziana jest dla tych spośród studentów ISNS, którzy nie tylko interesują się aktualnym rozwojem teorii antropologicznej lub „antropologizacją nauk społecznych”, ale i dla tych, którzy pragną poszerzyć swoje kwalifikacje zawodowe związane z problematyką kultury: dla nauczycieli i wychowawców młodzieży, animatorów kultury, osób pracujących w mediach, reklamie i marketingu czy też w ośrodkach badania opinii społecznej.



    VII. Ekspertyza społeczno-prawna i obyczajowa.
    Kierownik ścieżki- dr Beata Łaciak


    W skład ścieżki wchodzą przedmioty z zakresu socjologii prawa i badań nad kulturowym zróżnicowaniem społeczeństwa. Ścieżka przygotowuje do opracowywania ekspertyz na tematy społecznych aspektów wybranych projektów legislacyjnych i funkcjonowania prawa oraz grup mniejszościowych i zmian obyczajowych, jakie zachodzą w społeczeństwie polskim.
    W ramach przedmiotów specjalizacyjnych uwzględnione zostaną tak prawne, jak i pozaprawne elementy systemów normatywnych.
    Ścieżka przeznaczona jest dla osób, które chcą rozszerzyć swoją wiedzę socjologiczno-prawną w wymiarze teoretycznym i badawczym.
    Źródło: isns.uw.edu.pl/forum/viewtopic.php?t=832



    Designed by Finerdesign.com